طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

سوله ورزشي

سوله ورزشي

 

يكي ديگر از كاربردهاي سوله UBM (يو بي ام) در ساخت سوله ورزشي ديده مي شود. با توجه به اينكه در سوله ورزشي نياز به دهانه اي بزرگ داريم و سوله UBM (يو بي ام) نيز مي تواند دهانه اي بين 10 تا 36 متر داشته باشد بنابراين بهترين گزينه براي ساخت سوله ورزشي ، سوله UBM (يو بي ام) مي باشد.

از مزاياي ديگر ساخت سوله ورزشي UBM (يو بي ام) مي توان به ارزان و مقرون به صرفه بودن ان توليد سريع سوله UBM (يو بي ام) و مقاومت ان در برابر گرما سرما طوفان و برف و باران اشاره كه از نكات بسيار مهم در ساخت سوله ورزشي مي باشد.

به عنوان مثال هايي از ساخت سوله ورزشي به روش UBM (يو بي ام) مي توان سالن هاي چند منظوره سالن بدنسازي سالن واليبال سالن بسكتبال سالن فوتسال سالن كشتي سالن تنيس استخر سرپوشيده و ... را نام برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۸:۱۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

چاپ كارت ويزيت

چاپ كارت ويزيت
 


طراحي و چاپ كارت ويزيت / تراكت / ليبل /سربرگ / پاكت نامه / ست اداري /فاكتوردر شيراز و تهران

همواره سعي ما بر اين است كه با استفاده از تكنولوژي روز و مدرن ، بهترين راهكارها را جهت راحتي هر چه بيشتر مشتريان ارائه دهيم . در اين راستا اقدام به راه اندازي وب سايت سفارش آنلاين طراحي و چاپ كارت ويزيت ، تراكت ، ليبل ، سربرگ ، پاكت نامه ، ست اداري ، فاكتور و ... در تهران ، شيراز و جنوب كشور نموده ايم .

در اين وب سايت به راحتي مي توانيد موضوع كاري خود را جستجو نموده و از بين هزاران طرح حرفه اي ، طرحي متناسب با سليقه خود بيابيد و آن را سفارش دهيد .

لطفا ما را از نظرات خود بهره مند سازيد تا بتوانيم هر روز بهتر از گذشته به شما عزيزان خدمت رساني كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۵۹ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)