طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

روغن دوقلو اتومبيل

روغن دوقلو اتومبيل

اگر با تعميرات و امور ترميم اتومبيل آشنا باشيد و يا دستي در آن داشته باشيد، حتما مي دانيد روغن دوقلو اتومبيل چيست و چه كاربردي دارد. اما اگر نمي دانيد بايد بگوييم كه روغن دوقلو خودرو به منظور ترميم رنگ بدنه ي آن در مواقعي كه دچار آسيب ديدگي شده باشد، به كار مي رود. همچنين براي افزايش براقيت و درخشان شدن خودرو در مواردي كه به هر دليلي رنگ آن مات شده باشد نيز از روغن دوقلو ماشين استفاده مي شود.

روغن دو قلو اتومبيل به كيلر نيز معروف است و استفاده از آن را به عنوان كيلر زدن بدنه خودرو نيز به كار مي برند. در هر صورت با كيلر اتومبيل مي توان زيبايي آن را به حالت اوليه برگرداند و به همين دليل نيز كاربرد هاي زيادي در تعميرگاه هاي تخصصي خودرو دارد.

 

 

 

كيلر دوقلو
همانطور كه گفتيم از كيلر دوقلو ماشين مي توان براي براق كردن آن نيز استفاده كرد. خودرو ها به دلايل مختلف از جمله فضولات پرندگان، باران هاي اسيدي، آفتاب سوختگي، كارواش و شستشو و ... در معرض مات شدن قرار مي گيرند و بعد از مدتي رنگ درخشان اوليه خود را از دست مي دهند. كيلر دوقلو خودرو به شما كمك مي كند تا رنگ و زيبايي اوليه آن را بازيابيد.

قبل از استفاده از كيلر دوقلو اتومبيل بايد اقداماتي را از جمله پر كردن شيار ها، بتونه كاري، سمباده زدن و ... انجام دهيد تا خودرو براي كيلر زدن آماده شود. پس از آماده سازي آن مي توان بدنه خودرو را كيلر زد.

 

كيلر رنگ خودرو
همچنين خودرو ها به دليل تصادفات چه تصادف بزرگ و چه كوچك دچار ايجاد خط و خش بر روي بدنه مي شوند. بدون شك اين موضوع مي تواند مالك خودرو را ناراحت كند. اما نگران نباشيد؛ چرا كه با استفاده از كيلر رنگ ماشين مي توانيد اين خط و خش ها را برطرف كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر تخصصي در استفاده از كيلر رنگ اتومبيل نداريد، حتما انجام آن را به يك متخصص بسپاريد. چرا كه ممكن است نتيجه آن چيزي كه انتظارش را داريد از آب در نيايد.

 

خريد روغن دو قلو
شركت پليمر رزين ارائه دهنده ي انواع روغن دوقلو به بهترين كيفيت و قيمت مي باشد. شما مي توانيد جهت خريد روغن دوقلو اتومبيل با شماره هاي 0993068809  و 09143328641 تماس حاصل نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۳۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)