طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

برق و سيم كشي ماشين در محل شيراز

برق و سيم كشي ماشين در محل شيراز

اگر مي‌خواهيد خدمات برقي اتومبيل خود را بررسي كنيد بهتر است از خدمات سيار برق و سيم كشي ماشين در محل شيراز استفاده كنيد تا تعميركاران سريعا در محل حضور يابند. در مرحله اول برقكار خودرو بايد بتواند از دستگاه‌هاي مجهز كامپيوتري عيب برق خودرو را به طور دقيق شناسايي و بررسي كند.

علائم خرابي برق خودرو چيست؟                        

كابل و اتصالات خراب باتري

خرابي بست فيوز باتري

خرابي سوئيچ خودرو

باتري و دينام ضعيف

اولين علامت بروز نوسان يا قطعي در سيستم روشنايي خودرو است. بهتر است قبل از هركاري جعبه فيوز ماشين را چك كنيد چون ممكن است سيستم برق خودرو سالم باشد و با عوض كردن يك فيوز مشكل برطرف شود. اما اگر برق خودرو به طور ناگهاني قطع و وصل شود بدون شك مشكل از دينام يا باطري ماشين مي باشد.

در مواقع اضطراري داشتن شماره برقكار سيار الزامي است كه فورا در محل حاضر شود پس در زماني كه مشكل فني براي خودرو شما پيش بيايد با الوباتري تماس بگيريد و از خدمات سيار آن استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۰۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

تعمير دينام ماشين در محل شيراز

تعمير دينام ماشين در محل شيراز

دينام يكي از اجزاي سيستم برق خودرو مي‌باشد كه كار آن توليد برق مي‌باشد اين مولد نيروي مكانيكي را از موتور ماشين دريافت و آن را به نيروي الكتريكي تبديل ميكند اين فرايند توسط يك تسمه كه به آن تسمه دينام مي‌گويند و به يك آرميچر متصل است ، انجام مي‌شود. گاهي اوقات ممكن است دينام ماشين شما بسوزد و با سيم پيچي مجدد مشكل آن برطرف شود و نياز به تعويض آن نباشد. انواع ماشين‌ها با توجه به قدرتشان سيم پيچي متفاوتي دارند اين قدرت بستگي به تعداد دور و ضخامت سيم پيچ‌هاست. سيم پيچي موتور نازمند مهارت بالايي است و بايد توسط تيم متخصص انجام شود. پس در اين صورت بهتر است از افراد متخصص براي بررسي آن استفاده كنيد. كادر متخصص الوباتري همواره سعي در برطرف كردن مشكلات فني خودرو در محل دارد فقط كافيست با شماره  09178540234  تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۲:۵۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)