طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

از بين بردن جاي جوش

از بين بردن جاي جوش و لك
اگر پير هستيد يا جوان، مرد هستيد يا زن، اهل هر شهري با هر عادات غذايي كه هستيد، حتما با جوش صورت مواجه شديد و تجربه كرده ايد كه بعد از مشاهده آنها روي پوست، چه قدر عصبي و ناراحت مي شويد. مخصوصا اگر به مهماني دعوت شده باشيد، براي پنهان كردنش با چه مشكلاتي دست و پنجه نرم كرده ايد. امروز قصد داريم تا شما را با چندين روش درماني آشنا كنيم. قبل از آن به معرفي چندين جاي جوش مي پردازيم.

معرفي انواع جاي جوش
قبل از درمان جاي جوش بايد ابتدا نوع آن را بشناسيم تا بتوانيم بهترين روش درمان را تشخيص دهيم.

به طور كلي جاي جوش را بر اساس ظاهري كه روي پوست ايجاد مي كنيد به دسته هاي زير تقسيم مي كنند :

جاي جوش چكشي :در اين حالت، جاي جوش هايي كه فرورفتگي در پوست را سبب شدند. در پزشكي به آن جاي جوش چكشي گفته مي شود.

جاي جوش واگني : بسيار شبيه به جاي آبله مرغان است. عمدتا به شكل بيضي و دايره اي ديده مي شود. بسته به نوع جوش عمق آن مي تواند زياد يا كم باشد.

جاي جوش دره اي : مانند نا همواري هاي طبيعت، پستي و بلندي هايي در پوست ديده مي شود كه بافت زيرين و اسكار پوست دچار آسيب شده است.

جاي جوش برجسته : در اين حالت، برجستگي هايي روي پوست ديده مي شود. در صورتيكه از جوش ديگر خبري نيست. اين مورد معمولا روي پوست نبوده و روي بدن ظاهر مي شود.

عوامل تاثير گذار در شكل گيري جاي جوش

همان طور كه مي دانيد، مصرف زياد از حد هر ماده ي مفيدي، مضر خواهد بود.كلاژن از جمله اساسي ترين مواد سازنده پوست و باعث قوام و بهبودي پوست صورت مي باشد. زيرا به ترميم و جوانسازي پوست، كمك زيادي مي كند. هر زمان پوست شما دچار آكنه و جوش شد، با دستكاري و تحريك آن، ميزان توليد كلاژن در پوست زياد مي شود. اين مورد باعث ايجاد جاي جوش ميشود. هرچه كه توليد اين ماده افزايش يابد، شدت برجستگي نيز بيشتر ميشود!

راهكار براي از بين بردن جاي جوش
روش هاي بسيار متعددي براي از بين بردن جاي جوش وجود دارد.تعدادي از اين روش ها خانگي بوده و تعدادي ديگر با استفاده از متد پزشكي روز، قابل انجام است. نكته قابل توجه آن است كه بايد نوع پوست شما با آن درمان سازگار باشد.چون در غير اين صورت، نه تنها تاثير مثبتي نخواهد داشت بلكه به پوست شما آسيب خواهد زد.

يكي از موثر ترين روش هاي از بين بردن جاي جوش، ليزر است كه امروزه با استقبال بسيار زياد مردم مواجه شده است. استفاده از ليزر حتما بايدتحت نظر پزشك متخصص باشد.اشعه ليزر تا چند لايه مياني زير پوست نفوذ كرده و منجر به تحريك سلول هاي پوستي مي شود تا توليد كلاژن افزايش يابد.

مي توان به ليزر فركشنال، ليزر co2، ليزر فركسل اشاره نمود.

يكي از بهترين انواع ليزر، ليزر فركسل استدر اين روش، رفع جاي آكنه با ليزر فراكسل لايه هاي عميق پوستي هدف قرار داده ميشوند و روند توليد كلاژن پوست سريعتر ميشود. مهمترين مزيتي كه اين روش نسبت با ساير روشها دارد، عدم آسيب رساني به ساير بافتهاي سالم پوست است. ميكرونيدلينگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۳۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

امداد خودرو شبانه روزي تهران

شايد تا به حال برايتان پيش آمده است كه بين راه يا در جاده خودرو تان دچار مشكل يا نقص فني شده باشد و در آن موقعيت نداسته ايد چه كار بايد كنيد و دچار استرس و سردرگمي شده باشيد .در چنين موقعيت هايي مناسب ترين راهكار امداد خودرو شبانه روزي تهران مي باشد .امداد خودرو به گونه اي است كه مي تواند در تمام ساعات شبانه روز در اسرع وقت، در هر مكاني كه شما قرار داشته باشيد به شما برسد و با تجهيزات و امكانات كامل مشكل خودرو شما را برطرف كند يا در صورت نياز خودرو شما را حمل كند.

امداد خودرو شبانه روزي تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۵۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

فوايد شگفت انگيز دارچين

اگر با غذا هاي ايراني آشنا باشيد و عطر و طعم بي نظير آن ها را چشيده باشد، حتما مي دانيد كه دارچين يكي از چاشني هايي است كه در بسياري از اين غذاها نقش اساسي دارد. دارچين ادويه اي است كه آن را از درخت كوچكي به همين نام يعني درخت دارچين تهيه مي كنند. در واقع ادويه ي دارچين از پوست اين درخت گرفته مي شود كه بوي بسيار مطبوعي دارد. دارچين علاوه بر عطر و طعم بي نظيي كه به غذاها مي دهد، فوايد و خواص بسيار زيادي نيز براي انسان دارد. در اين مطلب از وبسايت يلداشاپ، فروشگاه آنلاين مواد غذايي ايراني و افغاني در آلمان، به بررسي فوايد دارچين مي پردازيم.

 

فوايد شگفت انگيز دارچين – خواص درماني
ادويه ي دارچين در درمان بسياري از بيماري ها موثر است. از جمله بيماري هايي كه اين ادويه مي تواند درمان كند، عبارتند از:

كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد
بهبود گردش خون در بدن
تسكين درد هاي عضلاني
درمان سردرد
كمك به درمان سرما خوردگي و سرفه هاي ناشي از آن
بهبود درد دندان
رفع مشكلات گوارشي
كمك به درمان بيماري PMS
از بين بردن آكنه هاي پوستي
كاهش اضطراب و استرس
درمان اگزما
درمان بي ميلي جنسي
 

خواص پيشگيري دارچين
در بخش قبل توضيح داديم كه دارچين مي تواند برخي از مشكلات و بيماري ها را در افراد درمان كند. علاوه بر آن، اين ادويه مي تواند در بروز بسياري از مشكلات و بيماري ها نيز جلوگيري كند.

به عنوان مثال دارچين مي تواند از موارد زير جلوگيري كند:

جلوگيري از ابتلا به بيماري آلزايمر
پيشگيري از ايجاد عفونت هاي داخلي و خارجي مثل باكتري ها و قارچ ها
كمك به مبتلا نشدن به بيماري هاي قلبي
پيشگيري از بيماري سرطان
جلوگيري از خونريزي هاي زياد
 

خواص تقويتي و كنترل كننده
دارچين مي تواند بسياري از مشكلات موجود ردر بدن را كنترل كند تا مشكلات بيشتري براي بيماران به وجود نياورد. همچنين به عنوان يك تقويت كننده در بدن شناخته مي شود.

به عنوان مثال:

قند خون را كنترل مي كند.
موجب تقويت عملكرد بدن مي شود.
به هضم غذا كمك مي كند.
روحيه افراد را بهبود مي بخشد.
وزن بدن را مديريت مي كند.
 

دارچين براي زيبايي نيز موثر است
علاوه بر موارد بالا كه توضيح داديم، دارچين مي تواند در زيبايي نيز تاثيرات زيادي داشته باشد.

از جمله خواص زيبايي دارچين موارد زير مي باشد:

از بين بردن بوي بد دهان
حجم دهنده ي لب
از بين بردن جوش ها
اسكراب پوست هاي خشك
خوشبو كننده ي نفس
 

 

حالا كه با فوايد شگفت انگيز دارچين آشنا شديد، بهتر است همين حالا اين ادويه ي پر خاصيت را از فروشگاه يلداشاپ، تهيه نماييد.

 

 

كلمات كليدي: فروشگاه آنلاين دارچين , خريد دارچين در آلمان

 

يلداشاپ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۲:۱۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)