طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

فيشيال پوست در شيراز

بهترين مركز پاكسازي پوست در شيراز


بهترين مركز پاكسازي پوست ويژگي ها و خصوصيات زيادي دارد براي تشخيص بهترين مركز پاكسازي پوست در شيراز چند نكته را در نظر داشته باشيد.

بهترين مركز پاكسازي بايد داراي متخصصين و پزشكاني ماهر در اين زمينه باشد .
بايد بهترين دستگاه ها و مرغوب ترين ماسك ها و مواد پاكسازي را داشته باشد .
نمونه كارها و رضايت كامل مشتريان از مركز را بايد در نظر داشته باشيد.
مركز بايد تميز و لوازم پاكسازي استريل شده و به دور از هر گونه آلودگي باشد .
كلينيك دكترليلا گزين يكي از بهترين مركز پاكسازي پوست در شيراز با سابقه اي درخشان و متخصص در زمينه فيشيال است.  بهترين دستگاه ها و با كيفيت ترين مواد براي شما استفاده مي شود . علاوه بر كيفيت منصفانه ترين هزينه را به شما پيشنهاد خواهد داد.

براي مشاوره و رزرو نوبت با شماره 09057920335 در ارتباط باشيد.

 

هزينه فيشيال صورت در شيراز


هزينه فيشيال بسته به نوع خدماتي كه ارايه مي شود متفاوت خواهد بود

به طور كلي فيشيال به دو دسته تقسيم بندي مي شوند نوع اول فيشيال vip  و نوع دوم فيشيال تخصصي

بنابراين هزينه فيشيال به نوع فيشيالي كه به نسبت مشكلات پوستي شما ارايه مي شود ( كيفيت موادي كه استفاده مي شود) و مركزي كه به آن مراجعه مي كنيد بستگي دارد.

اين نكته را توجه داشته باشيد كه به مراكز غير تخصصي و غير استريل به هيچ عنوان مراجعه نداشته باشيد كه مشكلي براي پوست شما به وجود نيايد .كلينيك تخصصي دكتر ليلا گزين متخصص در زمينه فيشيال پوست به شما بهترين خدمات با مناسب ترين قيمت را ارايه خواهد داد و همچنين مي توانيد براي اطلاع از قيمت ها با شماره زير تماس حاصل فرماييد 

فيشيال پوست در شيراز

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۳۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

نرخ يدك كش كرمان

براي يدك كش خودرو هم از وانت بار و هم از تريلي هاي فولادي و آلومينيومي استفاده مي شود كه انتخاب وسيله مناسب يدك كش در كرمان با توجه به نوع خودروي آسيب ديده و ميزان آسيب خودرو متفاوت خواهد بود. براي مثال از يدك كش هاي جرثقيلي در حمل خودروهايي كه سپر آن ها از جنس فايبر گلاس نباشد استفاده مي شود زيرا زنجير جرثقيل با يك تسمه به زير خودرو متصل مي شود و امكان آسيب رساندن به جلوبندي خودروهايي كه  سپر آن ها از جنس فايبر گلاس است وجود دارد.

 
يدك كش شبانه روزي در كرمان


براي استفاده از خدمات يدك كش در كرمان در هر ساعت از شبانه روز كه خودروي شما دچار خرابي يا نقص در جاده يا خيابان شود مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل نماييد و همكاران ما در سريع ترين زمان به كمك شما خواهند آمد.

 

شماره يدك كش در كرمان


يدك كش در كرمان آماده ي حمل انواع ماشين هاي لوكس، شاسي بلند، يدك كشي ماشين سنگين، خودروهاي معمولي و ... در شهر كرمان و همه شهرهاي كشور مي باشد. مجيد امداد هم چنين خدمات حمل خودرو به شهرهاي زرند، رفسنجان، بم، جيرفت، زاهدان، ايرانشهر، سيرجان، راور بافت و شهر بابك را در سريع ترين زمان ممكن انجام مي دهد.
 

نرخ يدك كش كرمان


 نرخ يدك كش در كرمان به نوع ماشين، نوع سرويس ، يدك كشي بيرون از شهر يا درون شهري، ميزان مسافت طي شده توسط يدك كش و نوع يدك كش  يستگي دارد .نرخ يدك كش توسط اتحاديه اعلام و تصويب مي شود . هرچقدر مسافت بيشتر باشد قيمت نيز بيشتر خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۵۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

باطري اسيدي چيست؟

همانطور كه مي دانيد باطري يكي از اجزاي مهم در خودرو ها محسوب مي شود. اگر باطري خراب و معيوب باشد و به درستي كار نكند، نمي توانيد انتظار داشته باشيد خودرو حركت كند. اگر هم حركت كند بدون شك با مشكلات زيادي همراه خواهد بود. در مقالات پيشين وبسايت الوباطري، فروش باتري در شيراز، در رابطه با انواع باطري خودرو صحبت كرديم و دانستيم كه باطري اسيدي يكي از انواع آن مي باشد. در اين مقاله نيز قصد داريم به بررسي باطري اسيدي و مشخصات و ويژگي هاي آن بپردازيم. با ما همراه باشيد.

باطري اسيدي چيست؟


باتري اسيدي كه به نام هاي باطري سربي – اسيدي و باطري سيلد نيز شناخته مي شود، از مواد شيميايي مختلفي تشكيل شده است كه مهم ترين آن سرب مي باشد. به همين دليل نيز به آن باطري سربي – اسيدي مي گويند.

باتري اسيدي از بخش هاي زير نيز تشكيل شده است كه مهم ترين بخش ها هستند:

- كاتد كه همان الكترود ها يا صفحات مثبت باطري هستند.

- آند كه بخش الكترود ها يا صفحات منفي باتري مي باشند.

- الكتروليت كه فاصله ي بين دو الكترود را پر مي كند.

- جدا كننده ها كه قطب هاي مقبت و منفي باطري را از هم جدا مي كنند.

 

اجزاي ديگر اين نوع باتري نيز به شرح زير مي باشند:

- پوسته

- درپوش باتري

- در خانه باتري

- قطب هاي باتري

- خانه باتري

- صفحه هاي عايق

- شانه نگهدارنده صفحات

- پلاك باتري

- نشان دهنده ي شارژ باتري

- نشان دهنده ي سطح الكتروليت

 

بررسي باطري اسيدي – مشخصات
معمولا در باطري هاي اسيدي اختلاف ولتاژي كه ايجاد مي شود، 2 الي 2/1 ولت است. بنابراين اگر به ولتاژي بيش از اين نياز داريد بايد تعداد زيادي از الكترود هاي مثبت و منفي را به صورت سري به يكديگر متصل كنيد.

قطر باتري هاي اسيدي با توجه به كاركرد آن ها متفاوت است. مثلا خودرويي كه نياز به نگهداري شارژ به مدت خيلي طولاني نداشته باشد، قطر باطري آن كمتر از 2 ميلي متر خواهد بود. اما براي ماشين هايي كه نياز دارند تا شارژ را به مدت بيشتري نگهداري كنند، به باطري هايي با قطر 6 ميلي متر نياز است.

آب درون باتري هاي اسيدي بايد به صورت دوره اي بررسي شود. چرا كه ممكن است تمام شود. و در صورتي كه آب باطري اتومبيل تمام شود، ضعيف مي شود و ديگر كاركرد درستي نخواهد داشت. بنابراين بايد نسبت به تعويض آن اقدام نماييد.

اين باتري هم از لحاظ زيست محيطي و هم براي انسان خطرات زيادي دارد. چرا كه سرب درون آن مي تواند موجب ضرر رساندن به سلامتي توليد كنندگان شود. همچنين در صورت ريختن اسيد و سرب آن روي زمين، آلودگي آب، هوا و خاك را به دنبال دارد.

نمايندگي باتري در شيراز


نمايندگي شركت صبا باتري در شيراز

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

بهترين پزشك پيوند قرنيه

بهترين پزشك پيوند قرنيه


در صورت شدت يافتن قوز قرنيه، پيوند قرنيه براي فرد بيمار تجويز مي شود. قرنيه پيوندي متعلق به افرادي است كه قبل از مرگشان، فرم اهداي عضو را پر كرده اند. اين قرنيه ها در بانك چشم نگهداري  مي شوند. اما قبل از آن، از لحاظ بيماري، مورد آزمايش قرار مي گيرند. بهترين پزشك پيوند قرنيه، اين عمل را به كمك دستگاه هاي ميكروسكوپي انجام مي دهد. پزشك متخصص پيوند قرنيه، پس از برداشتن يك قطعه از وسط قرنيه بيمار و قرار دادن يك قرنيه سالم، آن را با بخيه هاي ظريف به چشم مي دوزد. شما مي توانيد با جستجوي بهترين پزشك پيوند قرنيه در وبسايت شيراز پيشه، جهت رزرو نوبت اقدام نماييد.

 

 

بهترين متخصص زنان شيراز


معرفي بهترين متخصص زنان براي درمان بيماري هاي زنان از جمله انواع سرطان ها و انجام زايمان و جراحي هاي مرتبط با اين گونه بيماري ها را در اين سايت اشاره كرده ايم. از ويژگي هاي بهترين متخصص زنان شيراز مي توان به حاذق بودن در رشته ي تحصيلي خود ، تخصص كامل در زمينه كاري ، صبور و مهربان و در دسترس بودن اشاره نمود. براي دريافت نوبت از بهترين پزشك زنان مي توانيد در سايت شيراز پيشه جست و جو نماييد.

 

ليست بهترين پزشكان متخصص پوست و مو در شيراز


اگر شما هم به دنبال بهترين دكتر پوست و زيبايي براي تشخيص و رفع مشكل پوستي خود در شيراز هستيد،  در اين صفحه شما مي توانيد ليستي از پزشكان متخصص پوست و مو را كه داراي مجوز فعاليت از سازمان نظام پزشكي هستند را مشاهده نماييد و با خيال راحت پزشك خود را انتخاب كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۵۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو در كرمان

حمل خودرو در كرمان
 

بدون اغراق مجيد امداد يكي از فعال ترين و بهترين شركت هاي حمل خودرو در استان كرمان است. حمل خودرو در كرمان ممكن است به دلايل متعددي انجام گردد. هنگام تحويل خودروي صفر و يا  مواجه شدن خودرو با نقص فني در جاده و يا هر عامل ديگري نياز به حمل خودرو در كرمان پيدا مي كنيد. در اين مواقع كافيست با مجيد خودرو تماس گرفته تا در سريع ترين زمان ممكن حمل خودرو در كرمان را براي شما انجام داده و به ياري شما عزيزان بشتابيم.

حمل خودرو در كرمان توسط شركت مجيد امداد با بهترين تجهيزات و ماشين آلات و همچنين كادر حرفه اي و مجرب انجام مي شود تا رضايت مشتريان عزيز خود را به همراه داشته باشد و كيفيت خدمات مجيد امداد زبانزد همگان گردد.

 

خودرو بر كرمان يدك كش 

 


 مجيد امداد، فعال در زمينه حمل خودرو كرمان با استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا و ماشين آلات استاندارد و همچنين رانندگان مجرب، خدمات حمل خودرو در كرمان را انجام مي دهد. از جمله مواردي كه در يدك كش بايد رعايت شود مجهز بودن به وسايل و ابزار مورد نيازو يدك كشي هاي نوع مختلف است.چون خودروها باهم متفاوت هستند وجود وسايل وابزار موردنياز هم از الزامات است .تنها با شماره گيري شماره هاي درج شده در وبسايت،خواهيد ديد كه متخصصين مجيد امداد در اسرع وقت خود را به شما مي رسانند.

 

 

حمل خودرو از كرمان به تهران


حمل خودرو از كرمان به تهران ممكن است به دلايل مختلفي از جمله  تصادف ، خودروي صفر ، خودروي وارداتي ، انتقال به نمايندگي و ... انجام گردد.

حمل خودرو از كرمان به تهران با خودروبر انجام ميگيرد كه هزينه حمل خودرو طبق تعرفه مصوب همراه با بيمه نامه معتبر همه روزه انجام مي شود. حمل خودرو به تهران محدوديتي در نوع خودروندارد شما مي توانيد انواع خودرو را فوري به تهران ارسال كنيد.

مجيد امداد با در اختيار داشتن كادر حرفه اي و مجرب و با كمترين زمان ، خدمات حمل خودرو در كرمان و حمل خودرو از كرمان به تهران را با مناسب ترين كيفيت و قيمت به اقصي نقاط تهران ارسال خواهد كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۸:۳۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ليزر مو هاي زائد در شيراز

ليزر مو هاي زائد در شيراز

يكي از دغدغه هاي هر شخصي در دنياي امروز آراسته به نظر رسيدن است. بدن بدون مو زائد و مرتب شاخصه اصلي فرد مرتب و باكلاس مي باشد. راهكار هاي متعددي جهت اصلاح و برداشتن مو ها وجود دارد كه هركدام دردسر هاي خاص خودش را دارد كه علاوه بر صرف وقت و هزينه شما را به نتيجه مطلوبتان نمي رساند. ليزر مو هاي زائد در شيراز در كلينيك زيبايي دكتر ليلا گزين انتخاب خيلي از افراد است.

ليزر موهاي زائد علاوه بر ماندگاري بالا كمك مي كند پوست سفيد تر و جوان تري داشته باشيد. با اين كار ديگر نيازي نيست قبل از رفتن به مهماني يا حتي سركار رفتن با صرف وقت بسيار به اصلاح مو ها بپردازيد. ليزر مو هاي زائد در شيراز در كلينيك هاي كاملا بهداشتي انجام مي شود. شما تحت نظر پزشك متخصص پوست و مو مراقبت هاي بعد از ليزر را انجام مي دهيد تا به راحتي به پوستي بدون مو و دلخواه برسيد.


ليزر اندوليفت در شيراز


اخيرا روشي نوين جهت جوانسازي و ساخت كلاژن ها شديد به منظور رفع افتادگي صورت، به كار گرفته مي شود. اين روش، ليزر اندوليفت نام دارد. طي اين روش، فيبري فوق العاده نازك (نيازي به سوراخ كردن گوش ندارد) به پوست وارد مي شود. سپس بين لايه عمقي پوست و بافت چربي قرار مي گيرد. سپس، ليزر دايود به وسيله فيبر ديگري به ان متصل مي گردد. به كمك جابجا كردن فيبر در اين ناحيه، انرژي ليزر دايود در طيف مادون قرمز تابيده مي شود.

اندوليفت، متدي درماني بر اساس ليزر مي باشد. جالب است بدايند، ليزراندوليفت، بدون ايجاد درد و خراش و حتي خونريزي انجام مي شود. از اين روش با عنوان غير تهاجمي ياد مي شود. امروزه اين روش ها بدون درد، در پزشكي كازماتيك(زيبايي شناسي) بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد و كاربرد بالايي دارد. نتيجه حاصل از ليزر اندوليفت، شبيه به نتيجه ليفتينگ صورت مي باشد. بدون بيهوشي بوده و جا هيچ زخم و بخيه و اسكار را باقي نمي گذارد.

مناطق قابل درمان با ليزر اندوليفت

گرماي ساطع شده از پرتو تابيده شده در اين متد درماني، باعث ذوب شدن چربي ها مناطق مختلفي مي شود. همزمان موجب انقباض سريع پوست در ناحيه اعمال شده مي شود. علاوه بر اين مي توان در بخش هايي از بدن نيز از اندوليفت استفاده كرد، اين مناطق شامل: ماهيچه سرين (Gluteus)، زانوها، (ناحيه اطراف ناف Periumbilical) – ناحيه داخلي ران و در برخي موارد مچ پا مي باشند.

 

بهترين كلينيك ليزر مو هاي زائد در شيراز


ليزر مو هاي زائد در شيراز امري بسيار حساس است به گونه اي كه در صورت عدم رعايت بهداشت فرد دچار بيماري هاي پوستي گوناگون مي شود. نه تنها زيبا و آراسته نمي شود بلكه با پرداخت هزيته بايد سلامتي خود را باز گرداند. مورد حائز اهميت ديگر پرسنل متبحر و باتجربه مي باشد كه به شما خيالي آسوده از انجام ليزر را مي دهند. بهترين كلينيك مو هاي زائد در شيراز بايد مزيت راحتي تردد و يافتن جاي پارك خودرو در كمترين زمان را داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۵۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

بيليارد در شيراز

بيليارد در شيراز

ورزش بيليارد در شيراز ورزشي است كه به دليل جذابيت بالا طرفداران بسيار زيادي دارد. اين ورزش در يك فضاي سرپوشيده و روي ميزي مستطيل شكل كه با پارچه سبز پوشيده شده، انجام مي گيرد. در ورزش بيليارد در شيراز از يك ميله ي چوبي و تعدادي گوي كه حداقل 3 و حداكثر 15 عدد مي باشد، استفاده مي گردد. لازم به ذكر است كه به اين گوي ها توپ و يا شار نيز گفته مي شود.


 

بازي بيليارد در شيراز يك نوع بازي توپي است و تفاوت عمده آن با بازي هاي توپي ديگر استفاده از توپ هاي فراوان مي باشد. توپ هاي بيليارد داراي رنگ هاي مختلف بوده و از رزين ساخته مي شوند.

ميله چوبي بيليارد در شيراز بايد 1 متر و 47 سانتيمتر باشد كه از قسمت هاي مختلف شامل نوك، بدنه و دسته تشكيل مي گردد. نوك چوب بيليارد قسمتي است كه بخش كمي از آن سفيد رنگ است و طول آن 1 متر و 27 سانتيمتر مي باشد. بدنه ي آن در ميانه ي چوب قرار گرفته كه به صورت صاف و با پهناي كم است. دسته چوب بيليارد نيز پهن ترين قسمت آن بوده كه به شكل مخروط مي باشد.

ورزش بيليارد در شيراز خود به دو رشته پاكت بيليارد و اسنوكر تقسيم بندي مي گردد. روش بازي بيليارد به اين صورت است كه هر فرد بايد توسط ميله ي چوبي توپ ها را به داخل حفره ها انداخته ها و امتياز كسب كند.
براي سفارش ميز بيليارد ميتونيد به سايت يكه سازان مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو در كرمان

حمل خودرو در كرمان
 

بدون اغراق مجيد امداد يكي از فعال ترين و بهترين شركت هاي حمل خودرو در استان كرمان است. حمل خودرو در كرمان ممكن است به دلايل متعددي انجام گردد. هنگام تحويل خودروي صفر و يا  مواجه شدن خودرو با نقص فني در جاده و يا هر عامل ديگري نياز به حمل خودرو در كرمان پيدا مي كنيد. در اين مواقع كافيست با مجيد خودرو تماس گرفته تا در سريع ترين زمان ممكن حمل خودرو در كرمان را براي شما انجام داده و به ياري شما عزيزان بشتابيم.

حمل خودرو در كرمان توسط شركت مجيد امداد با بهترين تجهيزات و ماشين آلات و همچنين كادر حرفه اي و مجرب انجام مي شود تا رضايت مشتريان عزيز خود را به همراه داشته باشد و كيفيت خدمات مجيد امداد زبانزد همگان گردد.

حمل خودرو از كرمان به تهران


حمل خودرو از كرمان به تهران ممكن است به دلايل مختلفي از جمله  تصادف ، خودروي صفر ، خودروي وارداتي ، انتقال به نمايندگي و ... انجام گردد.

حمل خودرو از كرمان به تهران با خودروبر انجام ميگيرد كه هزينه حمل خودرو طبق تعرفه مصوب همراه با بيمه نامه معتبر همه روزه انجام مي شود. حمل خودرو به تهران محدوديتي در نوع خودروندارد شما مي توانيد انواع خودرو را فوري به تهران ارسال كنيد.

مجيد امداد با در اختيار داشتن كادر حرفه اي و مجرب و با كمترين زمان ، خدمات حمل خودرو در كرمان و حمل خودرو از كرمان به تهران را با مناسب ترين كيفيت و قيمت به اقصي نقاط تهران ارسال خواهد كرد.

 

هزينه حمل خودرو در كرمان


هزينه حمل خودرو در كرمان به عوامل مختلفي از جمله نوع خودروبر ، خودرو بر تكي يا چند تايي و ... بستگي دارد. بنابراين قيمت دقيقي را نمي توان به عنوان هزينه حمل خودرو در كرمان در نظر گرفت. اما به شما اطمينان مي دهيم كه خدمات حمل خودرو ارزان در كرمان را به شما عزيران ارائه خواهيم كرد. پس با اطمينان خاطر حمل خودرو در كرمان را به ما بسپاريد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۱۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)