طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

بانك مشاغل شيراز

بانك مشاغل شيراز

سايت شيراز پيشه به عنوان جامع ترين سايت مشاغل شيراز با هدف معرفي كسب و كارهاي كوچك و بزرگ در تلاش است تا بتواند با انتشار آگهي رايگان شيراز رونق بخش كسب و كار هموطنان خود باشد. با ثبت كسب و كار خود و درج تبليغ مشاغل شيراز در بانك مشاغل شيراز به ديده شدن خود كمك كنيد. كسب اطلاعات كامل از بهترين مشاغل در شيراز در زمينه هاي مختلف در استان فارس و شهر شيراز در سايت آگهي مشاغل شيراز پيشه به هر آن چه كه نياز داريد خواهيد رسيد.

براي درج تبليغات در شيراز آگهي مي توانيد با راه هاي ارتباطي درج شده در سايت با ما در تماس باشيد.

بانك مشاغل برتر شيراز

بهترين آموزشگاه زبان شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

الزام به اخذ پايان كار

الزام به اخذ پايان كار

مدارك لازم جهت اخذ پايان كار
1.سند مالكيت

2.تسويه فيش عوارض و نوسازي شهرداري

3.مدارك شناسايي( شناسنامه و كارت ملي)

4.مبايعه نامه يا قولنامه

مراحل اخذ پايان كار
دعاوي ملكي مانند الزام به اخذ پايان كار، ممكن است براي هر يك از شما پيش بيايد. بنابراين دانستن برخي نكات راجع به اين موضوعات، امري ضروري تلقي مي شود. اينكه بدانيم براي اخذ پايان كار ساختمان، چه مراحلي را بايد طي كنيم، نشان از بالا بودن اطلاعات حقوقي ماست.

اولين اقدام براي اخذ پايان كار، پس از اتمام عمليات ساختماني، مراجعه به شهرداري است. سپس مدارك لازم را به شهرداري ارائه مي دهيد. بعد از اينكه مدارك را تحويل داديد، بايد فرم پايان كار را تكميل كنيد. پس از تكميل فرم و ارائه سند مالكيت، به بخش دبيرخانه شهرداري رفته و تاريخ و ساعتي را كه كارشناس فني، قرار است ملك شما را بازديد كند، تعيين مي كنيد. در صورتي كه ملك تان بدهي يا خلافي ندارد، اقدام بعدي مراجعه به بخش محاسبات است. در اين بخش، بدهي يا خلافي شما استعلام مي گردد. در صورت نداشتن بدهي، مدارك شما تكميل و پيش نويس تهيه مي گردد. اما اگر بدهي داشته باشيد بايد آن را پرداخت كنيد تا پيش نويس براي شما آماده شود. پس از پشت سرگذاشتن تمامي اين مراحل، مدارك مربوطه بايد به ترتيب توسط ناظر فني، معاونت شهرسازي و معماري و شهرداري منطقه تاييد شوند تا گواهي پايان كار صادر گردد.

بهترين و ارزان ترين وكيل در شيراز

بهترين وكيل شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۲:۲۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)