طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

حمل خودرو از رفسنجان به تهران

حمل خودرو از رفسنجان به تهران 

 

 

حمل خودروهاي وارداتي در كرمان

حمل خودرو در كرمان و حمل خودروهاي تصادفي به مراكز بيمه

حمل خودرو به نمايندگي در كرمان

حمل خودرو به مراكز تعويض پلاك در كرمان

حمل خودرو تصادفي در كرمان به تعميرگاه

حمل خودروهاي لوكس در كرمان

حمل خودرو صفر در كرمان

و ...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۱۹ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو در رفسنجان

حمل خودرو در رفسنجان

 

حمل خودرو رفسنجان

بدون اغراق مجيد امداد يكي از فعال ترين و بهترين شركت هاي حمل خودرو در كرمان مي باشد. حمل خودرو در كرمان ممكن است به دلايل متعددي انجام گردد. هنگام تحويل خودروي صفر و يا  مواجه شدن خودرو با نقص فني در جاده و يا هر عامل ديگري نياز به حمل خودرو در كرمان پيدا مي كنيد. در اين مواقع كافيست با مجيد خودرو تماس گرفته تا در سريع ترين زمان ممكن حمل خودرو در كرمان را به انجام رسانده و به ياري شما عزيزان بشتابيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۲:۳۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

حمل خودرو از كرمان به تهران

حمل خودرو از كرمان به تهران

 


مجيد امداد با در اختيار داشتن كادر حرفه اي و مجرب خدمات حمل خودرو در كرمان و حمل خودرو از كرمان به تهران را به همشهريان عزيز خود با مناسب ترين قيمت و بالاترين كيفيت ارائه مي دهد. حمل خودرو از كرمان به تهران ممكن است به دلايل مختلفي از جمله  تصادف ، خودروي صفر ، خودروي وارداتي ، انتقال به نمايندگي و ... انجام گردد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۲۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

دفتر وكالت در شيراز

دفتر وكالت در شيراز

 

حق مسكن در عقدنامه چيست؟

حق چيست؟

حق به معناي امتياز و توانايي است كه به انسان داده شده است و انسان مي‌تواند از اين توانايي با توجه به نيازهايش به نفع خود استفاده نمايد و در مقابل حق تعهد و تكليف قرار گرفته است كه رعايت حق و حقوق ديگران را تعهد مي‌گويند .

تعهد به دو نوع تقسيم مي‌شود:

۱- تكليف و تعهدي كه از سوي جامعه تعيين مي‌شود.
۲- تعهداتي كه توسط قراردادها مشخص مي‌شود.

شروط ضمن عقد ازدواج نيز شامل تعهداتي است كه در زمان ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد قرارداد ازدواج دو نفر مي‌شود. اين شروط زماني رسميت مي يابد كه در سند رسمي ازدواج با امضاي دو طرف ذكر شود. شروط ضمن عقد با انتخاب و توافق طرفين در ازدواج مشخص مي شود و در قانون ذكر نشده‌اند. يكي از شروط رايج در ازدواج ، تعيين حق انتخاب مسكن ، شهر يا محلي كه زندگي مشترك در آنجا ادامه پيدا كند با توافق طرفين است كه در ادامه به بررسي بيشتر آن خواهيم پرداخت.

حق مسكن در عقد نامه

يكي از شرايط لازم و ضروري بعد از عقد تهيه ي مسكن جهت شروع زندگي مي‌باشد و همواره از مسائل مهم ميان زوجين بوده است كه در اين خصوص بايد به توافق برسند اما ديده شده گاهي اين موضوع مشكل ساز شده است.
مطابق با قانون مشخص شده است كه زن بايد در خانه‌اي كه شوهر وي تعيين مي‌كند، زندگي كند؛ مگر اينكه اختيار تعيين مسكن به زن داده شده باشد. در واقع مي توان در ضمن عقد نكاح حق انتخاب مسكن و حتي تعيين موقعيت و شهر محل زندگي مشترك را در صورت قبول شوهر به زن داد و در صورتي كه شوهر در تهيه مسكن مطابق با شرط مشخص شده خودداري نمياد ، زن مي‌تواند دعوي الزام به تهيه مسكن را در دادگاه مطرح نمايد.

 

حق مسكن و شروط عقدنامه

حق مسكن و شروط عقدنامه

در خصوص تعيين حق مسكن در عقدنامه بايد شروط به طور كامل و واضح قيد شود و تعيين مستقل بودن، در كدام شهر بودن، و حتي ذكر منزل خاص بسيار تاثير گذار است و در صورتي كه به طور كلي قيد شود و تنها ذكر شود كه حق مسكن با زوجه است از ديد قانون تنها تعيين شهر محل سكونت مورد نظر قرار مي‌گيرد (ماده ۱۱۱۹-۱۱۱۴). در صورتي كه زوجه داراي حق مسكن باشد ميتواند از دادگاه درخواست الزام به تهيه ي مسكن مستقل از شوهر نمايد و زوج تا زماني كه مسكن مستقل مورد تاييد زوجه را تهيه ي نكرده باشد نميتواند درخواست تمكين دهد.
حامد اسكندري مشاور حقوقي و وكيل پايه يك دادگستري با مشاوره هاي لازم در اين خصوص ميتواند بسياري از اين ابهامات و سوالات مربوطه را پاسخگو بوده و شما مي‌توانيد جهت مشاوره حضوري و غير حضوري و آنلاين از راه هاي موجود در سايت با ما در تماس باشيد.

حق مسكن در قانون مدني و شرايط حق سكونت زن

مطابق با ماده ۱۱۰۷ قانون مدني نفقه عبارت است از تمام نيازهاي متعارف زن متناسب با شان و وضعيت از جمله لباس، مسكن، غذا، دارو، وسايل منزل، خادم در صورت عادت يا به دليل مريضي به همين جهت مرد موظف به تهيه ي مسكن متناسب با جايگاه و وضعيت زن مي‌باشد و تهيه نكردن مسكن توسط شوهر از موارد عسر و حرج بوده و نداشتن توان مالي جهت تهيه مسكن در حكم عدم پرداخت نفقه است و زوجه ميتواند مطابق با ماده ي ۱۱۲۹ قانون مدني از دادگاه تقاضاي طلاق نمايد اما اگر بدون دلايل كافي از سكونت در منزل تهيه شده توسط مرد خودداري نمايد ناشزه محسوب شده و نفقه به او تعلق نمي‌گيرد. لازم به ذكر است تشخيص در شان بودن ملك با دادگاه است. جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد مقاله شرايط حق مسكن زوجه را نيز مطالعه كنيد.

در چه مواردي زن ميتواند منزل جداگانه از شوهر اختيار نمايد:

اگر بودن زن و شوهر در منزل موجب ترس از ضرر مالي ،جاني و شرافتي براي زن باشد ميتواند مطابق ماده ۱۱۱۵ قانون مدني منزل جداگانه اختيار نمايد و چنانچه دادگاه با بررسي دلايل حكم به بازگشت به منزل شوهر را ندهد زوجه مادام كه به منزل شوهر بازنگردد مستحق نفقه است.

آيا منزل پدر شوهر منزل مستقل حساب مي‌شود؟

منزلي كه مرد براي سكونت اختيار مي‌كند بايد ويژگي هاي لازم را داشته باشد تا بتوان آن را تاييد نمود كه اين شرايط و ويژگي ها شامل: اتاق، حمام، سرويس بهداشتي و آشپزخانه ي مستقل مي‌باشد در نتيجه مرد حق ندارد زوجه را مجبور به زندگي در خانه ايي با پدر و مادر خود نمايد و در اين موارد دادگاه با اعزام كارشناس محل را مورد بررسي قرار مي‌دهد و در صورت برخورد با اين موارد منزل پدري را مستقل حساب نمي‌كند.

زندگي با خانواده ي شوهر زير يك سقف

ممكن است در اوايل زندگي مشترك زوجين مجبور به زندگي در منزل اقوام و بستگان شوهر شوند در اين موارد نيز اگر دادگاه تشخيص دهد زندگي با اقوام و خانواده ي شوهر متناسب با شان و منزلت زوج نمي‌باشد دستور الزام به تهيه ي مسكن مستقل را صادر مي‌نمايد و زوجه مي‌تواند تا زمان تهيه ي مسكن مناسب تمكين نكند ولي همچنان مستحق دريافت نفقه است.

 

حق مسكن در عقدنامه

شان زوجه در تعيين حق مسكن

تهيه مسكن بايد بر اساس منزلت و شان و جايگاه اجتماهي زن باشد و حتي علاوه بر منزل اثاث خانه نيز بايد متناسب با شان زن باشد و تاييد سطح تناسب زن با دادگاه و مددكاران اجتماعي مي‌باشد. مددكار پس از حضور در آدرس موجود در پرونده ي تمكين محله، اثاث، وضعيت مسكن را مورد بررسي قرار مي‌دهد و آن را با شان و جايگاهي كه زن در خانه ي پدر داشته است مقايسه مي‌نمايد و همچنين در نهايت با در نظر گرفتن مسائلي چون شغل ، درآمد، موقعيت تحصيلي و وضع زندگي اعلام نظر مي‌نمايد.

حامد اسكندري وكيل دادگستري شيراز در اين خصوص بيان دارد در صورتي كه زن حق مسكن داشته باشد استفاده از اين حق محدود به زمان خاصي نيست و بارها مي‌توان از اين حق استفاده نمود. ولي لازم به ذكر است اين حق به اين معني نيست كه زوجه بتواند زوج را مجبور به زندگي با خانواده ي خود يا خارج از كشور نمايد.

مراحل و مدارك لازم جهت دادخواست طلاق به دليل عدم تهيه منزل مشترك:

مدارك لازم: اصل شناسنامه ،اصل كارت ملي،اصل عقدنامه يا كپي از تمامي صفحات آن

مراحل تنظيم دادخواست

۱- ثبت نام در سامانه ي ابلاغ الكترونيك (ثنا)
۲- ثبت دادخواست طلاق به دليل عدك تهيه منزل مشترك در دفاتر خدمات الكترونيك قضايي
۳- ارجاع پرونده توسط اين دفاتر به دادگاه و تعيين شعبه ي رسيدگي و زمان آن توسط پيامك
۴- تشكيل اولين جلسه ي دادگاه و اخطار به زوج جهت تعيين زمان مناسب براي تهيه مسكن

مزاياي داشتن وكيل جهت تقديم دادخواست الزام خوانده به تهيه و تعيين مسكن مستقل

 حامد اسكندري با داشتن سابقه خدمات حقوقي و قضايي، افتخار دارد كه با ارائه خدمات مشاوره حقوقي مناسب به عزيزان، امكان تهيه و تنظيم صحيح دادخواست را فراهم نمايد. طرح صحيح دعواي حقوقي، خانواده يا كيفري در بدو امر، مي تواند موجب جلوگيري از اطاله دادرسي در مراجع قضايي شود.

دفتر وكالت شيراز حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري در شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۳:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل در استان فارس

بهترين وكيل در استان فارس

 

 

يكي از جرائمي كه هر چند وقت يك بار به طور واضح براي همگان در جامعه مطرح مي گردد جرم تجاوز به عنف است.در اين مقاله وكيل تجاوز درشيراز حامد اسكندري اين جرم را شرح داده است و آن را از ديد حقوقي و قانوني بررسي مي كند:
عنف در لغت يعني جبر و زور و به تعبير حقوقي تجاوز به عنف، اعمال ارتباط جنسي با بهره گيري از جبر و خشونت و بي خواست و پذيرش زن/مرد است.
بايد دقت كنيد كه احراز عدم پذيرش و راضي بودن قرباني براي انجام رابطه جنسي وظيفه قرباني است كه اين بحث دشواري هايي را در فرآيند بررسي اين پرونده‌ها ايجاد كرده است. با اين حال بايد دقت داشت كه تجاوز به عنف فقط در محدوده ارتباط بيرون از كادر مشروع ازدواج شامل دائم و موقت رسميت مي يابد ؛ به اين معني كه تجاوز به عنف سبكي از زنا است كه با عدم پذيرش و ميل قرباني همراه است.
تجاوز به عنف از جرائمي است كه در رديف مجازات هاي جنايي قرار دارد . در ساير كشورهاي از نظر اندازه مجازات به جنايت، جنحه و خلاف دسته بندي شده اند. تجاوز به عنف در تمامي كشورها جزاي سختي دارد و به جنايت ارتباط دارد . در قانون جمهوري اسلامي ايران در ماده ۸۲ قانون مجازات اسلامي جزاي تجاوز به عنف اعدام است.

حامد اسكندري وكيل تجاوز در شيراز  آماده پذيرش وكالت در زمينه كليه دعاوي حقوقي، كيفري، خانواده، مالي، مطالبات، مواد مخدر، ثبتي، معاملات، بيمه، اداره كار، ديوان عدالت اداري، تعزيرات، شهرداري، تجارتي، ارث، ماليات و … مي باشد.


علت تجاوز به عنف

ريشه يابي و مطالعه دلايل محقق شدن جرم هايي نافرهيخته اي مانند تجاوز به عنف خيلي اهميت دارد كه بايد بيشتر از اين مسئولان و محققان علوم اجتماعي به آن توجه كنند.
جرم هاي جنسي اكثرا رابطه نزديكي با سن، اوضاع فرهنگي و اقتصادي خاطيان دارد؛ تجاوز جنسي به خاطر علت هايي گوناگوني امكان دارد در جامعه اتفاق بيوفتد:

برخي مواقع تجاوز جنسي به شكل گونه اي انحراف آشكار مي گردد كه فرد به اين خاطر كه قادر نيست به طور معمول و با شكل دهي ارتباط انساني، شرعي و قانوني احتياجات خود را رفع كند، با توسل به خشونت و جبر و علي رغم خواست طرف مقابل به او تجاوز مي‌كند.
اما كساني كه تجاوز جنسي را انجام مي دهند ، هميشه هم افرادي نيستند كه مجال و امكان ايجاد ارتباط جنسي با جنس مخالف يا حتي با جنس موافق را ندارند بلكه در بين اشخاصي كه زندگي عادي خانوادگي دارند و همسر و فرزند دارند هم اين گونه جرم ها رخ مي دهد. اين گونه به نظر مي آيد كه تجاوز جنسي در اين مواقع برآيند اختلال شخصيتي و رخ دادهايي است كه در زمان كودكي و نوجواني شخص خاطي محقق شده است و در اصل به نوعي در زمان رشد رواني او به وجود آمده است و در هنگام جواني و ميانسالي آشكار شده است. بررسي پرونده‌هايي كه به طور سريالي سبب مرگ افراد مي گردد در كشورهاي اروپايي و آمريكايي و حتي ايران معلوم كرده است كه اين مجرم پس از شناسايي قرباني در زماني مناسب همراه تعرض جنسي، آزار و اذيت و حتي ربودن قرباني، وي را به قتل مي‌رساند.

وكيل تجاوز در اصفهان طور خلاصه مي گويد تجاوز به عنف از اشخاصي سر ميزند كه از نظر شخصيتي و رواني تعادل ندارند يا خود، قربانيان جبر جنسي در زمان كودكي از طريق افراد فاميل يا غريبه بوده‌اند يا اينكه مورد كوبه و ناسزاي والدين قرار مي گرفتند و از جنس مخالف دل چركين هستند يا به خاطر يادگيري يا آموزش‌هاي اعتقادي و ارزش هايي كه به شكل اشتباه به آنها انتقال داده شده است با اين عقيده كه جامعه را از اين مفسدان مبرا كنند، اين جرائم را انجام مي دهند.

 

جزاي تجاوز به عنف

فقه اسلام و قانون جزاي اسلامي، به روشني جزاي انجام اين جرم را مرگ و اعدام مد نظر قرار داده است.
بر مبناي ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامي حد زنا در شرايط زير اعدام است:

الف- زنا با محارم نسبي
ب- زنا با زن پدر كه سبب اعدام زاني است.
پ- زناي مرد غير مسلمان با زن مسلمان كه سبب اعدام زناكار است.
ت- زناي به عنف يا اجبار از سمت زناكار كه سبب اعدام زناكار است.

همان طور كه مي بينيد بر اساس بند (ت) ماده ذكر شده ، جزاي تجاوز به عنف هم مانند زنا ، اعدام تعيين شده است. در تبصره ۲ اين ماده آورده شده است كه اگر فردي با زني كه به زناي با وي رضايت نداشته باشد در صورت بيهوشي، خواب يا مستي زنا كند كار او در حكم تجاوز به عنف است. در زنا از راه گول زدن و اغوا كردن دختر نابالغ يا از راه دزدين ، ارعاب و يا ترساندن زن در صورتي كه سبب تسليم شدن وي گردد هم اعدام اجرا مي شود.
به اين صورت قانونگذار، جزاي سنگيني براي اين جرم معين كرده است.
بر اساس ماده ۲۳۱ قانون مجازات تعيين شده است كه در موارد تجاوز به عنف ، اگر كه زن باكره باشد انجام دهنده جرم به غير از مجازات معين شده، به اداي ارش البكاره و مهرالمثل هم محكوم مي گردد و اگر كه زن باكره نبود، تنها به جزا و اداي مهرالمثل محكوم مي شود.

وكيل تجاوز در شيراز اظهار دارد كه در تجاوز و زناي به عنف بر اساس ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامي، در صورتي كه زاني به عنف پيش از محرز شدن جرم و بعضي اوقات حتي پس از احراز جرم، توبه كند و توبه‌اش براي قاضي اثبات شود، حتي بي اجازه گرفتن از شاكي، قاضي‌ اين امكان را دارد كه مجازات حدي اعدام را براي حذف كند، اما به استناد تبصره ۲ همين قانون اين گونه مجرمي براي جنبه عمومي جرمبه زندان يا شلاق تعزيري درجه شش يا هر دو آنها محكوم مي شود.

اما مورد با اهميتي كه در خصوص تجاوز به عنف مورد بحث است ، بحث احراز زنا و با اهميت تر از آن احراز اين است كه آيا زنا بي پذيرش زن و با جبر و اكراه انجام شده است يا خير؟ و احراز اين بحث هم وظيفه قرباني است. پس، در صورتي كه زنا را مرد رد كند و نپذيرد كه اين كار را انجام داده ، الزامي است زن آن را محرز نمايد و در عين حال بايد محرز كند كه زنا بدون پذيرش او شده داده است.

احراز جرم تجاوز به عنف

محرز شدن جرم تجاوز به عنف از راه هاي گوناگون انجام مي شود. بر مبناي فقه و قانون، الزامي است مجرم نزد قاضي ۴ بار به اين اقدام اعتراف كند. همين طور يكي از شرايط احراز زنا، علم قاضي است كه از راه هاي رايج بدست مي آيد ، به اين معني كه قاضي قادر است با دقت به اعتراف افراد كه به آن ها تجاوز شده است و بقيه نشان ها و شواهد، جرم متهم را تجاوز به عنف تشخيص دهد و حكم صادر كند.
امكان دارد متهم اول نزد قاضي اعتراف كند اما بعد حاشا كند كه در اين مواقع قاضي قادر است با بهره گيري از دانش و آگاهي خود حكم صادر كند. يكي از ديگر شيو ه هاي احراز جرم، حاضر شدن ۴ شاهد است.: وقتي كه ۴ شاهد جهت احراز جرم وجود نداشته باشد، قاضي اين امكان را دارد كه به علم خود رجوع كند.
برخي مواقع اين سوال مطرح مي شود كه آيا اعتراف بانواني كه به آن ها تجاوز شده است، سند خوبي براي صدور حكم از طرف قاضي نيست؟

براساس دين و قاعده حقوقي اعتراف بيان حقيقتي است به زيان خود و به سود ديگري. پس اعتراف هر فرد بر ضد خود موثر است. اعتراف زناني كه به آن ها تجاوز شده است را مي شود مثل ادعا برشمرد كه اين گونه ادعايي براي علم قاضي با اهميت است و جز نشانه ها و شواهد به حساب مي آيد .اما به تنهايي دليلي براي احراز جرم نيست.
به عقيده بعضي از حقوقدانان، در اين موارد مي شود دلايل علمي و فني را هم سند علم قرار دارد و از آزمايشات DNA كه در حال حاضر به اندازه اي ارتقا يافته است كه بي كوچك ترين شكي مي شود اثرات اسپرم و خون، قطعات خيلي ريز پوست يا تار مو و مانند آن ها را اثبات كرد، بهره مند شد. همين طور نظريات پزشكي قانوني در خصوص ضايعات وارده يا داده هايي را كه قرباني جرم از توصيفات و خصوصيات جاني مي گويد ، مي شود كنار هم قرار داد و به اصل موضوع رسيد و اين دسته را سند علم قاضي قرار داد.

فرق ميان مجازات اعدام و قصاص نفس

قصاص جزاي فرد جاني است كه از سر عمد به ديگري آسيب بدني زده باشد كه وارد كردن عين آن آسيب به او به عنوان جزا معين مي شود. چه قطع يا نقص عضو يا قتل باشد؛ اما اعدام جزاي كسي است كه جرمي انجام داده كه دين يا قانون جزاي سلب حيات را براي آن جرم معين كرده مثل شرب خمر براي بار چهارم در صورتي كه سه مرتبه پيش بر او حد شرب خمر اجرا شده و يا جزاي محارب و مفسد في الارض يا حمل مواد مخدر و امثال آن ها.
فرق مهم اعدام و قصاص نفس اين است كه در اعدام در صورتي كه مجرم اعدام و پس از آن به هر علتي زنده شود يا در زمان اجراي جزا ( مثل سنگسار ) بگريزد ديگر اعدام نمي شود به جز در مواردي كه دوباره جرمي انجام دهد كه سزاوار اعدام باشد. اما در قصاص در صورتي كه فرد زنده بماند، دوباره او را قصاص كرده تا از دنيا برود.

موسسه حقوقي حامد اسكندر وكيل تجاوز درشيراز ، با جديت هرچه بيشتر به بررسي مشكلات مراجعه كنندگان پرداخته و در پيگيري پرونده هاي سپرده شده به خود نهايت كوشش وسرعت را دارد . شما ميتوانيد براي همه مشكلات حقوقي و كيفري خودتان از جمله جرم تجاوز به عنف با شماره هاي درج شده ي مشاور ما در اصفهان تماس حاصل كنيد‌ در صورت نيازمي توانيد پيگيري پرونده هاي خود را در همه ي زمينه ها به وكيل مجرب در شيراز بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۰:۲۹ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وكيل ارزان در شيراز

وكيل ارزان در شيراز

 

حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي در شيراز ،دانش اموخته ي گرايش حقوق خصوصي در ارشد آماده براي ارايه خدمات وكالت و مشاوره در انواع دعاوي حقوقي،كيفري،خانوادگي،ثبتي،بيمه،تجاري،تعزيرات،اداره كار،شهرداريو امور گمركي همچنين انجام تخصصي امور قراردادها و شركت ها با تكيه بر اطلاعات علمي و تعهد كاري مي باشد. اينجانب حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري در شيراز مشكل مراجعين را كامل بررسي كرده و در صورتي كه به هيچ وجه انجام وكالت و پيروزي وجود نداشته باشداز گرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف وقت و هزينه ي مراجعين پيشگيري ميكند، و حتي در صورتي كه به هر دليلي پرونده در مسير با شكست مواجه شد كل هزينه ي پرداختي به موكلين برگشت داه ميشود.با اين تبصره حسن نيت خود را ثابت نموده ايم. مشاوره در دعاوي: -كلاهبرداري -خيانت در امانت -دعاوي موجر و مستاجرو تخليه -حق كسب و پيشه -پيش فروش ساختمان -جعل و استفاده از سند مجعول -طلاق از سوي مرد بدون دادن مهريه(موارد خاص) -دهها روش طلاق از سوي زن -طلاق توافقي -فريب در ازدواج -مهريه/نفقه/اجرات المثل/حضانت -دعاوي زمين -اصلاحات ارضي -انواع قتل/ادم ربايي/اسيدپاشي/اسلحه و مخدر -اختلاس -ارتشا -فروش مال غير -انحصار وراثت -دعاوي شهرداري -مصادره اموال -دعاوي بانكي -جرايم پزشكي -سقط جنين غيرقانوني -پولشويي -تهديد -اخاذي -جرايم رايانه اي -ربا و اموال نامشروع -موارد منافي عنف -رابطه نامشروع -سرقت -علامت تجاري -قاچاق -نزاع دسته جمعي -مزاحمت تلفني -شرب خمر -مطالبه طلب -دعاوي وقف و دهها مورد حقوقي و كيفري ديگر...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۵۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

سوله ارزان شيراز

سوله ارزان شيراز

 

اين روزها راه اندازي هر كسب و كاري نيازمند سرمايه ي اوليه است. سرمايه اي كه پاسخگوي هزينه خريد يا اجاره محل كار ، هزينه تاسيسات و تجهيزات ، هزينه تبليغات ، هزينه نيروي كار و … باشد. در اين ميان يكي از راه هايي كه مي تواند اين هزينه ها را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد؛ استفاده و ساخت سوله ارزان براي محل كار مي باشد. بدون شك ساخت سوله براي راه اندازي كسب و كار نسبت به اجاره يا خريد ساختمان بسيار به صرفه تر مي باشد.

شركت مهندسي رهنما سازه پارس مجري ساخت انواع سازه و سوله با اتصالات پيچ و مهره مي باشد و با مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت ساخت اين سوله ها را انجام داده و يكي از مدعيان ساخت سوله ارزان در كشور مي باشد.


چگونه سوله ارزان بسازيم؟
اما سوله ارزان چگونه ساخته مي شود؟ سوله ارزان ارتباط مستقيمي با وزن سوله دارد. هر چه وزن سوله كمتر باشد، قيمت آن نيز كمتر است؛ در واقع هر چه سوله سبك تر باشد، ارزان تر است. سوله سبك و ارزان يكي از ويژگي هاي مهم سوله هاي صنعتي است كه مورد توجه بسياري از افراد مي باشد.

در سوله ارزان به دليل اينكه از آهن و فولاد كمتري استفاده مي شود، قيمت آن نيز پايين تر است و امكان نصب و جا به جايي سريع و آسان براي آن ميسر مي گردد.

ارزانترين سوله
در واقع ارزانترين سوله ها سوله هاي UBM هستند كه در ساخت آنها از هيچ گونه پيچ و مهره اي استفاده نشده و در نتيجه وزن آن كمتر شده و ارزانترين سوله محسوب مي شود. اما سوله UBM را نمي توان براي تمام كسب و كار ها به كار برد. سوله تير ورقي يا همان سوله صنعتي را نيز مي توان با استفاده از آهن كمتر، كم وزن نموده و بنابراين از قيمت پايين تري برخوردار شد.

ساخت سوله ارزان در شيراز
شركت مهندسي رهنما سازه پارس يكي از شركت هاي برتر و با تجربه در زمينه ساخت سوله ارزان در شيراز مي باشد. اين شركت با بيش از 10 سال سابقه درخشان در زمينه ساخت انواع سازه ، سوله و اسكلت فلزي مفتخر به انجام بيش از 500 پروژه بزرگ و موفق مي باشد. پس با خيال آسوده ساخت سوله ارزان در شيراز را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۰۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

سوله سبك شيراز

سوله سبك شيراز

 

سوله صنعتي يا هر سوله اي كه سقف آن به صورت شيب دار ساخته مي شود؛ به اين دليل كه وزن كمتري نسبت به ساير سازه ها دارند، از انواع سوله سبك هستند. سوله سبك در بسياري از موارد به كار گرفته مي شود و مخصوصا مناسب سازه هايي است كه نياز به دهانه بزرگ دارند. مانند نمايشگاه هاي اتومبيل ، كارخانه ها ، سالن هاي ورزشي و …

يكي از دلايل مهمي كه از سوله صنعتي به اسم سوله سبك نام مي برند، اين است كه اين سوله ها فقط اسكلت هستند و براي پوشش ديواره ها مي توان از هر نوع پوششي با توجه به كاربري سوله مانند آجر ، بلوك ، ساندويچ پانل و … بهره برد. همچنين براي پوشش سقف سوله نيز مي توان از ورق هاي سبك استفاده كرد.


مزاياي سوله سبك
سوله سبك صنعتي مزاياي زيادي دارد كه يكي از آنها همان سبك بودن آن است. از مزاياي ديگر سوله سبك صنعتي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

سوله سبك صنعتي سرعت نصب بالاتري دارد؛ چرا كه در نصب آن از جوشكاري استفاده نشده و اتصالات از طريق پيچ و مهره انجام مي گيرد.
سوله سبك صنعتي به دليل مصرف آهن كمتر نسبت به بسياري از سوله هاي ديگر مقرون به صرفه تر مي باشد.
ديواره ها و اسكلت سوله سبك صنعتي در صورت نياز مانند نمايشگاه هاي موقت مي تواند باز و بسته شود و حتي برخي از آنها را از نقطه اي به نقطه ديگر جابجا نمود.
سوله سبك صنعتي در برابر باد ، باران ، برف و زلزله مقام است.
عرض دهانه سوله سبك صنعتي را مي توان از 5 تا 60 متر اجرا نمود در صورتي كه در ساير سوله ها كمتر از اين مقدار است.
در نصب سوله سبك صنعتي به راحتي مي توان از جرثقيل سقفي استفاده نمود.
نماي سوله سبك صنعتي را مي توان با توجه به اشكال هندسي مختلف به شكل هاي متنوعي طراحي كرد.
سوله سبك مرغداري
يكي از كاربري هايي كه مي توان در آن از سوله سبك استفاده نمود، سوله سبك مرغداري مي باشد. سوله سبك مرغداري بايد دهانه اي بزرگ داشته باشد تا استفاده از ماشين آلات پرورش طيور در اين سوله به راحتي صورت گيرد. همچنين سيستم تهويه يكي از فاكتورهاي مهم در ساخت سوله سبك مرغداري است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

ابعاد استاندارد سوله سبك مرغداري معمولا حداقل 75 متر طول و 12 متر عرض دارد. اندازه ي ديواره هاي سوله حداقل 2.5 متر و ارتفاع نوك سقف سوله حداقل 3 متر مي باشد.


سوله سبك دامداري
سوله سبك دامداري نيز از كاربردهاي فراروان سوله صنعتي است كه شرايط ساخت مخصوص به خود را دارد. در هنگام ساخت سوله دامداري بايد به نكاتي از قبيل شرايط جغرافيايي محل دامداري ، سردخانه ، انبارهاي خوراك دام ، سالن كشتارگاه ، سالن هاي پاستوريزه كردن شير و … توجه نمود.


سوله سبك دست دوم
در بسياري از موارد مي توان از سوله سبك دست دوم جهت صرفه جويي در هزينه ها استفاده نمود. سوله سبك دست دوم به صورت پيش فرض ساخته شده و آماده تحويل و نصب است و نسبت به سوله اي كه طبق نياز مشتري ساخته مي شود مزايا و معايبي دارد. از مزاياي سوله سبك دست دوم مي توان صرفه جويي در هزينه و زمان را نام برد و از معايب آن نيز عدم كارايي لازم نسبت به سوله نو مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۱۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

سوله شيراز

سوله شيراز
 

شركت مهندسي رهنما سازه پارس از سال 1388 فعاليت خود را با نام مهندسي ورا ترسيم ايده آغاز نموده است،
تخصص اصلي شركت مهندسي رهنما سازه پارس؛ طراحي . ساخت و نصب انواع سازه هاي با اتصالات پيچ و مهره و انواع سازه هاي صنعتي و سوله و نيز سازه هاي با اتصالات جوشي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۱۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)